CAUTA
CAUTA

Intrebari frecvente

Afla rapsunsul la cele mai frecevente intrebari despre DRESSBOX.

Cum inchiriez produsele DRESSBOX?
Ce fac daca rochia sau pantofii inchiriati nu imi vin?

Cum returnez produsele?
Cat timp pot inchiria produsele?
Cat costa livrarea?

Ce este DRESSBOX?

DRESSBOX este un concept nou in Romania, care iti permite sa inchiriezi rochii autentice, create de cei mai in voga designeri, la un pret pe care ti-l poti permite. Este garderoba de vis a fiecarei femei, cu peste 1500 de rochii, pantofi si accesorii pentru orice ocazie, semnate de peste 100 de designeri renumiti.

De unde provin rochiile?

Toate rochiile prezente in garderoba DRESSBOX au fost achizitionate din magazinele de brand ale caselor de moda pe care le reprezentam sau de la distribuitorii lor autorizati. Unicitatea serviciului pe care il oferim rezida in faptul ca majoritatea rochiilor prezente in garderoba DRESSBOX nu sunt disponibile pentru vanzare in magazinele din Romania, astfel incat probabilitatea ca o alta persoana sa imbrace aceeasi rochie ca tine la un eveniment este foarte mica.

Cum inchiriez produsele DRESSBOX?

Este foarte simplu. Primul pas este sa cauti online rochia potrivita, in functie de data evenimentului si de marimea ta. Apoi o inchiriezi pentru 4 zile in perioada dorita, selectand data evenimentului in calendar. Primesti rochia direct acasa prin curier si o trimiti inapoi tot prin curier in a 4-a zi de inchiriere. Aceasta procedura este valabila si pentru inchirierea pantofilor si accesoriilor, pentru cele din urma fiind suficient sa selectezi doar perioada dorita. Pentru mai multe detalii, click aici.

Cum aleg rochia perfecta?

Foloseste filtrele de cautare, precum lungime, stil sau culoare pentru a ajunge mai usor la rochiile care te intereseaza. Inainte de a comanda o anumita marime, verifica cu atentie tabelul cu masuri si specificatiile afisate (fiecare rochie este masurata in detaliu pentru ca tu sa faci alegerea potrivita).
Daca nu te poti decide, stilistii nostri iti stau la dispozitie cu sfaturi si detalii suplimentare. Acestia cunosc cel mai bine rochiile de pe site si ultimele tendinte. Te pot ajuta nu numai sa alegi rochia potrivita in functie de eveniment, dar si sa o asortezi inspirat. Vorbeste cu un stilist.

Pot deschide coletul la livrare?

Pentru a-ti oferi siguranta ca produsul pe care l-ai inchiriat este conform cu prezentarea comerciala disponibila pe site, iti dam posibilitatea sa verifici coletul atunci cand acesta iti este livrat acasa. Tot ce trebuie sa faci este sa scrii la observatii “Vreau sa verific coletul la livrare” atunci cand completezi formularul de comanda.

Trebuie sa achit o taxa de garantie pentru inchiriere?

Nu. Spre deosebire de toate celelalte magazine care ofera produse spre inchiriere, DRESSBOX isi doreste sa construiasca o relatie pe termen lung cu clientele sale, iar aceasta relatie se bazeaza in primul rand pe incredere. De aceea nu vom pretinde sa achiti o suma suplimentara de bani sub forma de garantie pentru rochia inchiriata, ci ne vom concentra pe satisfactia fiecarui client in parte.

Ce fac daca rochia sau pantofii inchiriati nu imi vin?

In acest caz iti oferim doua optiuni pentru ca tu sa alegi singura solutia care ti se potriveste. Poti primi banii inapoi (iti restituim integral costul inchrierii mai putin evenutalele taxe de transport) sau poti schimba produsul cu o alta marime sau alt model. Singura conditie este returnezi rochia nepurtata sau pantofii in maxim 24 de ore. Ca sa returnezi un produs, intra pe pagina dressbox.ro/retur si completeaza formularul.

Cu cat timp inainte pot inchiria un produs?

Poti inchiria rochia, pantofii sau accesoriile dorite cu maxim 6 luni inainte de data evenimentului la care vrei sa porti produsele.
Sfatul nostru este sa plasezi comanda de inchirere cu cat mai mult timp inainte de eveniment. Astfel, vei avea mai multe optiuni disponibile si iti vei gasi mai usor stilul dorit.

Se poate ajusta o rochie in functie de inaltimea mea?

Daca consieri ca ai gasit rochia perfecta insa lungimea ei este inadecvata pentru inaltimea ta, putem apela la un atelier de croitorie pentru ajustarea lungimii rochiei. Costul acestei operatiuni va fi suportat insa de catre tine.

Ce data de livrare sa aleg?

Iti recomandam sa selectezi o data de livrare cu cel putin o zi inainte de data evenimentului la care vrei sa participi. Astfel vei avea timp suficient sa probezi rochia si pantofii si sa primesti alt produs la schimb in cazul in care nu ti se potriveste.

Va trebui sa calc rochia?

Inainte de a fi inchiriata, fiecare rochie este calcata profesional, gata de a fi purtata. In cazul in care ajunge sifonata in urma transportului, iti recomandam sa calci rochia la o temperatura scazuta, pentru a nu o deteriora.

Trebuie sa curat rochia sau pantofii dupa purtare?

Va rugam sa nu curatati rochia sau pantofii, indiferent de situatie. Designerii folosesc in general materiale delicate si riscati sa deteriorati produsul. Dupa ce purtati rochia sau pantofii tot ce trebuie sa faceti este ii puneti inapoi in cutie; curatarea si igienizarea produselor este inclusa in pretul de inchiriere si se realizeaza prin intermediul unei curatatorii profesionala.

Cum returnez produsele?

In ultima zi de inchiriere pune rochia, husa si umerasul inapoi in cutia in care au venit si lipeste pe cutie eticheta de retur. Daca ai inchiriat accesorii sau pantofi, procedura este aceeasi. Apoi contacteaza Fan Courier la 021.9336 pentru a stabili ora ridicarii coletului. Un curier va veni sa ridice coletul la ora stabilita, returul produsului fiind de asemenea gratuit.

Cum sunt curatate si pastrate produsele?

Dupa fiecare inchiriere, rochiile sunt curatate profesional de catre compania EcoClean, partenerul nostru profesional cu 14 ani de experienta in domeniul spalarii si curatarii chimice. Apoi sunt puse individual in huse pentru a le pastra intr-o stare perfecta pentru urmatorea inchiriere. De asemenea, pantofii inchiriati trec printr-un proces de igienizare special, urmand a fi pregatiti pentru o noua inchiriere.

Ce se intampla daca stric sau patez un produs?

Micile deteriorari sau pete sunt acoperite in pretul inchirierii. Pentru stricaciuni care necesita reparatii costisitoare, precum si in situatia rara in care pierzi produsul, este furata sau nu mai poate fi reparata, vom evalua natura prejudiciului si vom avea o discutie personalizata cu fiecare clienta in parte, daunele putand ajunge pana la pretul din magazin al produsului, afisat pe site.

Cat timp pot inchiria produsele?

Fiecare inchiriere are o perioada standard de 4 zile, care nu poate fi prelungita. Numai in cazul in care ultima zi de inchiriere este duminica atunci inchirierea se va prelungi automat cu o zi.

Ce se intampla daca intarzii sa returnez produsele?

Produsele trebuie returnate prin curier in a 4 zi de inchiriere, semnalizata atat in flyer-ul din colet cat si pe mail. In cazul in care depasiti acest termen, va fi perceput un cost suplimentar de 40% din valoarea inchirierii pentru fiecare zi de intarziere.

Cum platesc?

Plata se poate face numerar, la livrare sau online, prin card bancar. Poti plati si in rate fara dobanda, daca esti posesorul unui Card Avantaj, Card Star BT sau Card BRD Finance. Pentru mai multe detalii, click aici.

Pot cumpara in siguranta de pe www.dressbox.ro?

Site-ul DRESSBOX a fost verificat de catre Gala Premiilor eCommerce, Legi-Internet.ro si Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România si a primit Marca de Incredere TRUSTED.ro, o garantie a respectarii legislatiei in vigoare si a bunelor practici in comertul online. Mai multe detalii despre standardele TRUSTED.ro poti gasi aici.

In ce zone livrati?

Livram oriunde in tara, prin intermediul Fan Courier.

Cat costa livrarea?

Livrare si returnarea produselor la sfarsitul perioadei de inchiriere sunt gratuite pentru comenzile online de peste 300 de lei. Comenzile din showroom si comenzile online de sub 300 de lei presupun un cost total de trannsport de 29 de lei. Pentru localitatile din afara retelei Fan Courier se percepe o taxa de 2 lei pentru fiecare kilometru parcurs in afara razei de acoperire a localitatilor din retea.

Ce se intampla daca ultima zi de inchiriere pica intr-o sambata? Dar duminica?

Daca ultima zi de inchiriere este sambata atunci produsul trebuie predat curierului pana maxim la ora 14:00. Dupa aceasta ora nu vei mai putea returna produsul in termenul celor 4 zile contractuale si vei fi penalizata suplimentar pentru intarziere.
In cazul in care ultima zi de inchiriere pica duminica, atunci perioda de inchiriere se prelungeste cu o zi. Termenul de returnare devine luni, adica a 5-a zi de inchiriere.

Cum primesc un voucher de reducere?

Daca ne trimiti o poza de la eveniment in rochia sau pantofii inchiriati de la noi, primesti un voucher de 10% reducere pentru urmatoarea inchiriere. In plus, poti castiga mai multe vouchere daca ne recomanzi prietenelor tale. Primesti un voucher in valoare de 30 lei pentru fiecare prietena care se inscrie pe dressbox.ro la recomandarea ta si inchiriaza online o rochie.

Cum folosesc un voucher?

Trebuie mai intai sa gasesti rochia, pantofii sau accesoriile perfecte pentru tine si apoi sa introduci codul voucherului in formularul de comanda.

Cum pot anula o comanda?

Poti anula o comanda accesand sectiunea Comenzi din "Contul meu".

Pot cumpara un produs de pe site?

Toate produsele din colectia noastra sunt disponibile si pentru vanzare. Va rugam sa ne contactati pe mail, telefon sau chat pentru pretul de vanzare.

Pot proba o rochie inainte de a inchiria?

Pentru a proba rochiile favorite te asteptam in showroom-ul nostu de pe Bd. Dacia 78, Bucuresti. Te rugam sa faci o programare inainte, accesand pagina de Showroom.